عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



IZArc یکی از بهترین و قدرتمندترین ابزار فشرده سازی و بایگانی اطلاعات است، این نرم افزار دارای رابط کاربری آسان، پشتیبانی از چندین زبان و قابلیت فشرده سازی و رمز گذاری قدرتمند اطلاعات است و همچنین به کاربر اجازه می دهد به راحتی اطلاعات خود را فشرده کرده یا از حالت فشرده خارج کرده و یا به تعمیر فایل های فشرده آسیب دیده و تبدیل از یک نوع فرمت به فرمت دیگر بپردازد.ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از روش رمزگذاری قدرتمند ۲۵۶ بیتی به روش AES ، می توانید ایمیج سی دی خود را با فرمت هایی ISO, BIN, CDI و NRG باز کنید و … است .



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , نرم افزار فشرده سازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار فشرده ساز, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار IZArc 4 , 1 , 9, دانلود نرم افزار IZArc 4 , 1 , 9 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار فشرده ساز, دانلود نرم افزار فشرده ساز برای کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : چهار شنبه 2 مهر 1393

PT Photo Editor نرم افزاری کم حجم با کاربردی سریع و آسان است که با استفاده از یک ویرایشگر قدرتمند، برای شما تمامی ابزارهای لازم برای ویرایش و اصلاح تصاویر را فراهم می آورد. این نرم افزار یک ابزار کارآمد و مفید طراحی شده برای ویرایش عکس از جمله افزایش رنگ ، حذف نواقص ، برش ، تنظیم روشنایی و کنتراست ، افکت ها ، تغییر اشباع و… است.پنجره اصلی این نرم افزار بسیار ساده و کاربر پسند طراحی شده است تا هر کاربری بتواند با کشیدن و رهاکردن تصاویر شروع به ویرایش آنها کند.



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , نرم افزار ویرایشگر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار ویرایشگر عکس, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار PT Photo Editor 1 , 7 , 1 Standard Edition, دانلود نرم افزار PT Photo Editor 1 , 7 , 1 Standard Edition برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار ویرایشگر عکس, دانلود نرم افزار ویرایشگر عکس برای کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : چهار شنبه 2 مهر 1393
 

اینترنت همراه

 

چرا نسل‌های بالاتر؟


برخی از مزایای نسل های بالاتر اینترنت همراه عبارتند از:

  • انتقال اطلاعات با کیفیت بهتر؛
  • امکان استفاده از گوشی تلفن همراه به عنوان دفتر کار سیار؛
  • امکان تبدیل گوشی تلفن همراه به باجه بانکی همراه با قابلیت انجام کلیه عملیات بانکی؛
  • امکان توسعه آموزش مجازی در نقاط مختلف کشور بر بستر اینترنت پهن باند؛
  • امکان دریافت و مشاهده برنامه‌های تلویزیونی از طریق تلفن همراه باکیفیت فوق العاده؛
  • امکان ارائه محتواهای صوتی و تصویری متنوع با کیفیت بالا.

با دریافت مجوز ارائه نسل های بالاتر اینترنت همراه، شرکت ایرانسل افتخار دارد به عنوان اپراتور پیشرو در ارائه خدمات مبتنی بر دیتا و با پوشش کشوری شبکه نسل دوم اینترنت، از این پس نسل ۳ و ۴ را به شما عرضه کند. بدین ترتیب با ارائه اینترنت همراه با کیفیت و نیز گسترش محدوده تحت پوشش، مشترکین ایرانسل همچون همیشه از خدماتی متفاوت و منحصر به فرد بهره مند خواهند شد.

شما عزیزان  می توانید بدون نیاز به تعویض سیم کارت خود و یا پرداخت هرگونه هزینه راه اندازی یا فعال سازی، صرفا با حضور در مناطق تحت پوشش، با تنظیم گوشی از کیفیت متمایز خدمات نسل ۳ بهره مند شوید. هم اکنون این سرویس در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اهواز، تبریز، شیراز، رشت، ارومیه، کرمانشاه، همدان، خرم آباد، سنندج، بندرعباس، اراک، اردبیل، قزوین، قم، زنجان، ایلام، بندر انزلی، طوس، طرقبه، گرم‌دره و اسدآباد ارائه شده است. به یاد داشته باشید، علامت هایH+ ،H ،3G  و حتی LTE و 4G روی نمایشگر تلفن همراه نشان می دهد که شما در شبکه اینترنت همراه هستید.

این زیرساخت پیشرفته از طریق ایجاد دسترسی عموم مردم به اینترنت همراه با کیفیت امکانات وسیعی همچون خدمات دولت الکترونیک، پرداخت و بانکداری همراه، سلامت همراه، آموزش مجازی و نیز خدمات سازمانی بر بستر موبایل را برای بهبود کیفیت خدمت رسانی در راستای رسیدن به جامعه پیشرفته ایرانی ایجاد می نماید تا علاوه بر بهبود تجربه زندگی دیجیتال، منجر به رونق بیشتر در بازار کسب و کار شود.


لطفا توجه داشته باشید، نوع اتصال شما به شبکه اینترنت همراه (نسل ۲، ۳ و یا ۴) بر اساس شبکه انتخابی پیش فرض در گوشی تلفن همراهتان تعیین خواهد شد؛ بدین معنی که اگر طبق تنظیمات گوشی شما، شبکه پیش فرض، نسل ۴ انتخاب شده باشد ولی شما در محدوه پوشش نسل ۳ باشید، گوشی به طور خودکار از اتصال شبکه نسل ۳ استفاده خواهد کرد.

تنظیمات لازم برای استفاده از نسل سوم اینترنت

 

 

ابتدا با مراجعه به قسمت تنظیمات گوشی، بررسی کنید که تنظیمات مربوط (3G/ WCDMA) در تلفن همراه شما فعال می باشد یا خیر. در صورت فعال نبودن می توانید به یکی از روش های زیر نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایید:


تنظیمات خودکار سرویس اینترنت همراه

 

برای دریافت تنظیمات به صورت خودکار، کد *۱۳۰*۳*۶# را شماره گیری نمایید تا ظرف چند لحظه، تنظیمات برای شما ارسال شود. همچنین می توانید با کلیک بر اینجا تنظیمات مورد نظر را دریافت نمایید.

 

لازم به ذکر است که تمام گوشی‌هایی که تنظیمات GPRS بر روی انها انجام شده است، درصورت پشتیبانی از 3G، قابلیت کارکرد در این شبکه را دارا بوده و نیازی به انجام مجدد تنظیمات نیست.


تنظیمات دستی سرویس اینترنت همراه

 

اکثر گوشی‌های استاندارد موجود در بازار ایران بدون نیاز به انجام تنظیمات دستی قابلیت اتصال به شبکه اینترنت همراه ایرانسل را دارند. درصورتی که تلفن همراه شما به صورت خودکار به شبکه اینترنت متصل نشد، لازم است تنظیمات به صورت دستی انجام شود.

 

Value

Item

Value

Item

Irancell-GPRS

Connection Name

mtnirancell

APN

 


مشترکین گرامی، چناچه گوشی شما از جمله مدل های قدیمی تر دستگاه های تلفن همراه بوده و با تنظیمات فوق فعال نمی شود و یا به درستی عمل نمی کند، از تنظیماتWAP  ذکر شده در جدول زیر استفاده کنید. در غیر این صورت، لطفا تنظیمات WAP را از گوشی خود پاک کنید.


Value

Item

Irancell-GPRS

Connection Name

GSM-GPRS/GPRS

Bearer

mtnirancell

APN

http://vitrin.irancell.ir

Home Page

10.131.26.138

WAP 1.0 Proxy

9201

Port

CO-WSP

Service

10.131.26.138

WAP 2.0 Proxy

8080

Port

HTTP

Service

 

تعرفه اینترنت همراه


به طور کلی حجم داده ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، هر کیلوبایت (KB) هزار بایت و هر مگابایت (MB) هزار کیلو بایت است. شما به آسانی می توانید در هرلحظه هزینه های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد کیلوبایت هایی که ارسال یا دریافت کرده اید را در تعرفه ضرب کنید.


لطفاً به خاطر داشته باشید که کارکرد دیتای شما شامل کلیه اطلاعاتی خواهد بود که توسط خود شما یا به صورت خودکار از گوشی، رایانه دستی یا لپ تاپ شما ارسال و یا دریافت می گردد.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت پر سرعت ، اینترنت ایرانسل ، اینترنت پر سرعت ایرانسل ، تنظیمات اینترنت ایرانسل ، تنظیمات اینترنت ، تنظیمات اینترنت پر سرعت ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : شنبه 29 شهريور 1393

در دو شماره قبلی شخصیت های اول بازی هر کدام برای هدفی پا به شهر زامبی ها میگذاشتند,قهرمان شماره اول فرانک وست که برای عکاسی وارد شهر زامبی ها شد و قهرمان بازی دوم چاک گرین هم برای نجات دختر خود مجبور به پا گداشتن به شهر زامبی ها شد.این بار شخصیت اصلی شماره سوم نیک راموس نام دارد.نیک یک مکانیک است که خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن دارد.او در شهر Los Perdidos کار میکند.شهری که ویروس در آن شیوع پیدا کرده و اکثر انسان ها تبدیل به زامبی شده اند.داستان بازی سه روز پس از شیوع ویروس در شهر Los Perdidos آغاز میشود.بازماندگان شهر دنبال آب و غذا و فرار از دست زامبی ها هستند.شهر قرنطینه شده و هیچکس اجازه خروج از شهر را ندارد.دولت قصد دارد تا در ۵ روز آینده شهر را به صورت کامل از بین ببرد. نیک این را قبول ندارد و همراه با چند نفر از بازمانده های شهر قصد فرار از شهر Los Perdidos را دارد.اما داستان به همین جا ختم نمیشود و بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر میرسد.علت خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن نیک چیست؟علت شیوع این ویروس در شهر Los Perdidos چیست؟ این ها سوالاتی هستند که در طول داستان پاسخ داده می‌شوند.استودیو Capcom Vancouver در این شماره دست به خلق داستان زیبایی زده است.ارتباط شخصیت های بازی با یک دیگر و همچنین ارتباط این نسخه به نسخه های قبل از جمله نکاتی هستن که باعث پیشرفت داستان بازی شده اند.



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: آموزش نصب بازی Dead Rising 3, اسکرین شات های بازی Dead Rising 3, تصاویر بازی Dead Rising 3, توضیحات بازی Dead Rising 3, دانلود Dead Rising 3, دانلود از سرور داخل ایران Dead Rising 3, دانلود بازی دد رایزینگ 3 برای pc, دانلود لینک سالم Dead Rising 3, دانلود لینک پر سرعت Dead Rising 3, دانلود لینک پرمیوم Dead Rising 3, دانلود مستقیم نسخه BlackBox بازی Dead Rising 3, دانلود مستقیم کرک CODEX بازی Dead Rising 3, دانلود نسخه BB بازی Dead Rising 3, دانلود نسخه CODEX بازی Dead Rising 3, دانلود نسخه بلک باکس بازی Dead Rising 3, دانلود نسخه سالم بازی Dead Rising 3, دانلود نسخه فشرده Dead Rising 3, دانلود نسخه کامپیوتر بازی Dead Rising 3, دانلود کرک CODEX بازی Dead Rising 3, دانلودمستقیم Dead Rising 3, عکس های بازی Dead Rising 3, نقد و بررس بازی Dead Rising 3, پیش نمایش بازی Dead Rising 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : پنج شنبه 13 شهريور 1393

The Simpsons Season 15 DVDRip Mkv

| قسمت های ۱ الی ۲۲ آماده دانلود |

| زیرنویس فارسی قسمت های ۱ الی ۲۲ اضافه شد |

نام انیمیشن: The Simpsons – سیمپسون‌ها

 

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

 

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳ دقیقه

 

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۸۵ مگابایت

 

کیفیت: DVDRip

 

رزولوشن: ۵۴۴×۴۱۶

 

زیرنویس فارسی: دارد

 

امتیاز: ۹ از ۱۰

 

IMDB
سیمپسونز (انگلیسی: The Simpsons) یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمای آمریکایی است که نخستین‌بار در دسامبر ۱۹۸۹ از شبکه تلویزیونی فاکس به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی نشان داده شده‌است و از آن به بعد هر هفته پخش می‌شود. خالق سیمپسون‌ها، مت گرونینگ است. این مجموعه با بیش از ۵۰۰ قسمت، رکورددار پرقسمت‌ترین مجموعهٔ تلویزیونی جهان است. ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها (به غیر از چند استثنا) تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند. درصورت استقبال کاربران، سایت دانلودها تصمیم بر آماده کردن تمامی فصل های این مجموعه را دارد. شایان ذکر است که این مجموعه دارای ۲۵ فصل بوده که هم اکنون فصل پانزدهم برای دانلود آماده می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: صوتي و تصويري , کارتون و انیمیشن , انیمیشن های سریالی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود The Simpsons Season 15, دانلود انيميشن The Simpsons, دانلود انيميشن سيمسون ها, دانلود انيميشن سيمپسون ها از سرور هاي داخل ايران, دانلود انيميشن سيمپسون ها با لينک مستقيم, دانلود تمامي قسمت هاي سيمپسون ها با کيفيت خوب, دانلود تمامي قسمت هاي مجموعه سيمپسون ها, دانلود فصل پانزدهم کارتون سيمپسون ها, دانلود کارتون خانواده سيمپسون, دانلود کارتون خانواده سيمپسون ها, دانلود کارتون سيمسون ها, دانلود کارتون سيمپسون ها ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : پنج شنبه 13 شهريور 1393

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×1920 آماده شده اند .



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا موبایل , عکس پس زمینه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Mix Full HD Wallpapers, دانلود عکس HD از همه چی, دانلود عکس برای Desktop, دانلود مستقیم Mix Full HD Wallpapers, دانلود مستقیم عکس Full HD, دانلود مستقیم عکس با کیفیت عالی از موضوعات مختلف, دانلود مستقیم مجموعه عکس برای دسکتاپ, دانلود والپیپر, دانلود یکجا عکس های با کیفیت برای دسکتاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : پنج شنبه 13 شهريور 1393

Rabbids Invasion (TV Series 2013) Web-DL Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| تا قسمت ۲۴- اتمام مجموعه- آماده دانلود میباشد |

|زیرنویس تا قسمت ۰۷ اضافه شد|

نام انیمیشن : حمله خرگوشها – Rabbids Invasion 2013

 

سال انتشار: ۲۰۱۳

 

مدت زمان: میانگین ۲۰ دقیقه

 

تعداد قسمت ها : ۲۴

 

حجم : میانگین ۱۰۰ مگابایت

 

کیفیت : Web-DL

 

زبان : انگلیسی

 

زیرنویس فارسی : دارد

 

IMDB

 

خلاصه : خرگوش ها به تلویزیون برگشتند! آن ها چیزهای جدید می آموزند و آنچه را باید انجام دهند یاد می گیرند. اما نمی دانند برای چه آنقدر کنجاوی می کنند! از شما دعوت می کنیم ماجراهای جالب، شیرین و طنز این خرگوش های بازیگوش را تماشا کنید

 



:: موضوعات مرتبط: صوتي و تصويري , کارتون و انیمیشن , انیمیشن های سریالی , ,
:: برچسب‌ها: انیمشن Rabbids Invasion 2013 با کیفیت اچ دی, تمامی قسمت های انیمیشن حمله ی خرگوش ها با لینک مستقیم, دانلود Rabbids Invasion, دانلود انیمشن Rabbids Invasion 2013 full eposide, دانلود انیمیشن حمله خرگوش ها, دانلود سریال Rabbids Invasion 2013 فصل اول, دانلود سریال های انیمیشنی جدید با لینک مستقیم, دانلود کارتون حمله خرگوش کامل, سریال انیمیشنی Rabbids Invasion 2013 ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : پنج شنبه 13 شهريور 1393

Space Heads یا بازی سر های فضایی یک بازی با سبک جدید برای دستگاه های آندروید می باشد. خلبان خود را انتخاب کنید و مأموریت‌های پیچیده و هیجان‌انگیز را انجام دهید. با استفاده از سفینه فضایی خود از میان از تونل‌هایی پر از جواهرات، آیتم‌های مختلف و موانع خطرناک پرواز کنید. از ویژگی های این بازی میتوان به تجربه ماموریت های چالش بر انگیز ، مجهز سازی سفیه تان در طول مراحل مختلف ، از بازی خود فیلم بگیرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید و … اشاره کرد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.



:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی Android, دانلود بازی Android, دانلود بازی Space Heads v1 , 2 , 1 , 0, دانلود بازی Space Heads v1 , 2 , 1 , 0 برای Android, دانلود بازی Space Heads v1 , 2 , 1 , 0 برای اندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی فضایی, دانلود بازی فضایی برای Android, دانلود بازی فضایی برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : پنج شنبه 13 شهريور 1393

Kiwanuka یک بازی فکری با گرافیک بالا برای گوشی‌های هوشمند و تبلتهای اندرویدی است. تنها شما می توانید مردم را از دست کریستال هایی که در حال سقوط می باشند نجات دهید. وارد سرزمین کریستال ها شوید و دست به هر کاری بزنید تا شهرواندان را نجات دهید. از آیتم‌های جادویی استفاده کنید تا به بلندی بروید. در این بازی باید یک گروه از مردمان کوچک را جمع‌آوری کنید و با ساخت مسیرهای مختلف آنها را به‌سوی هدفشان هدایت کنید. اگر علاقه مند بازی های فکری با محیط کاملا متفاوت و جذاب می باشید این بازی را به شما توصیه می کنیم. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.



:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی Android, دانلود بازی Android, دانلود بازی Kiwanuka 1 , 0 , 1, دانلود بازی Kiwanuka 1 , 0 , 1 برای Android, دانلود بازی Kiwanuka 1 , 0 , 1 برای اندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی کریستال, دانلود بازی کریستال برای Android, دانلود بازی کریستال برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : پنج شنبه 13 شهريور 1393

موسیقی متن  بازی محبوب میدان نبرد۴  را که شامل ۱۷ قطعه میباشد که هم اکنون می توانید نسخه ی ۳۲۰Kbps را به صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید . داستان حدود ۶ سال پس از درگیری های نسخه سوم در سال ۲۰۲۰ روایت می شود و مأموریت های یک جوخه از تفنگداران نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا را به تصویر می کشد. در این سال ها، دنیا در هرج و مرج کامل به سر می برد و احتمال می رود که جنگ خونینی میان ابرقدرت های جهان، به خصوص آمریکا و روسیه سر بگیرد. در این بین، برخی از کشورهای قدرتمند آسیایی نظیر چین، تحت سلطه یکی از ژنرال های قدرت طلب ارتش، از شرایط بحرانی استفاده کرده و علاوه بر نشانه رفتن اوضاع نابسامان داخلی، وارد نزاع این دو کشور می شود.



:: موضوعات مرتبط: صوتي و تصويري , موزيك خارجي , ,
:: برچسب‌ها: اهنگ بازیBattlefield 4, تمامی اهنگ های بازی میدان نبرد4, دانلود تمامی موسیقی های بازی Battlefield 4, دانلود موزیک بازی با لینک مستقیم, دانلود موزیک متن بازی ها, دانلود موسیقی Battlefield 4, دانلود موسیقی متن بازی, موسیقی متن بازی میدان نبرد4 ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : سه شنبه 11 شهريور 1393

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان صحی دات آی آر و آدرس sehhi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com